dimecres, 3 de juliol del 2013

Miquel Barceló. Museu d’Art Modern de Ceret

Miquel Barceló en aquesta exposició, presenta la seva obra recent en ceràmica, realitzada a Mallorca a l'obrador de la Teulera de Can Rebassa, al poble de Vilafranca de Bonany.
“Vaig aprendre ceràmica a principi dels anys noranta amb els dogons de Mali. Des de llavors, la ceràmica ha sigut molt important per mi, tant com la pintura, no faig distincions ni jerarquies. Necessitava evolucionar i l'obrador m'ha permès anar més lluny, que és el que jo busco sempre. No m'agrada quedar-me quiet, jo necessito fer cada dia una cosa que no he fet mai”, explicava ahir Barceló, en ple muntatge de l'exposició.

      Terra Ignis

     Museu d'Art Modern de Ceret. Del 29 juny al 12 octubre 2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada